PRODUK

ORDER HERE

APA PRODUK HAUS COSMETICS?

APA ITU HAUS COSMETICS?
.
Haus Cosmetics adalah satu jenama yang bersaing dalam industri kecantikan dan kesihatan khususnya di Malaysia bagi menawarkan variasi produk kosmetik Halal dan selamat bertaraf antarabangsa dengan harga mampu milik.
.
Di kilangkan di Malaysia dan pemilik kilang merupakan founder kepada Haus Cosmetics. 100% Produk Muslim 100% Produk halal.

PRODUK HAUS COMSETICS ADA BERAPA?

  1. Crystal Shine Magic Lipstick
  2. Melty Glam Aqua Foundation 15ml & 10ml
  3. Matte Creamy Lips (Lipmatte)
  4. Matte Velvet Compact Powder (MVCP)
  5. Luminous Lush Lipcream


PRODUK HAUS SKIN ADA BERAPA JENIS?
  1. Blood Orange Brightening Scrub Cleanser
  2. Blood Orange Brightening Serum
  3. Blood Orange Brightening Cream Moisturiser
  4. Blood Orange Brightening Gel Moisturiser
  5. Super Sensitive Beauty Soap
  6. Silky Intense Oil Serum - Calendula
  7. Silky Intense Oil Serum- Lavender
APA ITU HAUS COSMETICS?  .  Haus Cosmetics adalah satu jenama yang bersaing dalam industri kecantikan dan kesihatan khususnya di Malaysia bagi menawarkan variasi produk kosmetik Halal dan selamat bertaraf antarabangsa dengan harga mampu milik.  .  Di kilangkan di Malaysia dan pemilik kilang merupakan founder kepada Haus Cosmetics. 100% Produk Muslim 100% Produk halal.    PRODUK HAUS COMSETICS ADA BERAPA?    Crystal Shine Magic Lipstick Melty Glam Aqua Foundation 15ml & 10ml Matte Creamy Lips (Lipmatte) Matte Velvet Compact Powder (MVCP) Luminous Lush Lipcream     PRODUK HAUS SKIN ADA BERAPA JENIS?  Blood Orange Brightening Scrub Cleanser Blood Orange Brightening Serum Blood Orange Brightening Cream Moisturiser Blood Orange Brightening Gel Moisturiser Super Sensitive Beauty Soap Silky Intense Oil Serum - Calendula Silky Intense Oil Serum- Lavender
HAUS COSMETICS | HAUS SKIN
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...